E-Residency ehk elektrooniline residentsus Eestis on ainulaadne innovaatiline e-residentsuse programm, mis käivitati 2014. aastal. Eesti oli esimene riik maailmas, kes pakkus e-residentsust, võimaldades välismaalastel saada ametliku digitaalse identiteedi ja turvaliselt end veebis autentida. See sisaldab võimalust ettevõtte loomiseks, registreerida ettevõtte täielikult veebis ja juhtida seda ükskõik millisest maailma punktist.
Selle programmi kaudu pakub Eesti riiklikult toetatud piiriülest digitaalset identiteeti, mis annab globaalsetele ettevõtjatele kaugjuurdepääsu maailma kõige digitaalsema riigi digitaalsele infrastruktuurile. E-residentide ettevõtted saavad turvaliselt autentida ja dokumente allkirjastada oma digitaalse ID-ga, tagades sujuva ja turvalise äritegevuse.
Kui atraktiivne on e-Residency?
Tänaseks on juba üle 100 000 inimese 170 riigist saanud Eesti e-residendi staatuse. Vähem kui 10 aasta jooksul alates programmi käivitamisest on e-residentide poolt loodud üle 27 000 ettevõtte ning see arv kasvab kiiresti.
Iga e-resident saab ametliku digitaalse identiteedi, mis võimaldab hõlpsasti ja turvaliselt luua ja juhtida ettevõtet Euroopa Liidus. Eesti uuenduslik süsteem võimaldab e-residentidel avada ärikonto, allkirjastada dokumente digitaalselt ning tõhusalt korraldada Eesti maksuküsimusi, muutes riigi ideaalseteks ettevõtjatele üle kogu maailma.
Kuidas saada Eestis e-Residency?
E-Residency saamine Eestis on väga lihtne. E-residendi staatuse taotlemine veebis, sealhulgas õigus turvalistele ja juriidiliselt tunnustatud elektroonilistele allkirjadele (eIDAS) ning juurdepääs kõigile Eesti e-riigi tööriistadele, võtab aega mitte rohkem kui 30 minutit.
Pärast taotluse heakskiitmist saate lihtsalt luua ettevõtte täielikult veebis, turvaliselt hallata oma ettevõtte pangakontot ning pidada kirjavahetust e-posti kaudu, mis on seotud teie uue Eesti ettevõttega. Eesti e-Residency annab tõeliselt ettevõtlusvabaduse, võimaldades turvaliselt juhtida kõiki protsesse oma e-residendi digitaalse identiteedi kaudu.
Eesti e-Residenеntsuse taotlemine
Eesti e-Residency saamise protsess on üsna lihtne ja koosneb mõnest sammust. Selleks, et saada e-residendi staatus, tuleb täita veebivorm programmi ametlikul veebilehel, maksta riigilõiv ning pärast taotluse heakskiitmist (tavaliselt kahe nädala jooksul) saab e-residentsuse komplekti kätte eelnevalt valitud Eesti saatkonnast.
Eesti e-Residency programmi toetab täielikult Eesti valitsus, mistõttu usaldavad seda ettevõtjad üle maailma. Programmi läbipaistvus ja lihtsus, mida sageli nimetatakse Eesti kingituseks rahvusvahelisele ärikogukonnale, tagavad iga taotluse põhjaliku läbivaatamise.
Eesti e-residendiks saamise peamised sammud
Eesti populaarne programm pakub asukohast sõltumatutele ettevõtjatele ja arengumaade ambitsioonikatele inimestele ainulaadse võimaluse rajada ettevõte Euroopa Liidus. E-residendi staatusega saad avada ettevõttele pangakonto, kasutada maailma arenenumaid digitaalseid teenuseid ning turvaliselt juhtida oma Eesti ettevõtet veebis kõikjalt maailmast.
Samm 1. Täitke taotlusvorm
Taotluse esitamiseks tuleb täita vorm Politsei- ja Piirivalveameti elektroonilises keskkonnas. Taotluse esitamisel tuleb üles laadida passikoopia, passiformaadis foto, CV ja vabas vormis motivatsioonikiri, kus selgitate oma eesmärke ja põhjuseid Eesti e-residentsuse taotlemiseks.
Riigilõiv on vahemikus €100 kuni €120 ja seda saab tasuda pangaülekandega või Visa ja Mastercard kaardiga. Eduka esitamise järel saad juurdepääsu maailma juhtivatele digitaalsetele teenustele ettevõtjatele.
Samm 2. Ootamine
Taotluse läbivaatamine kestab tavaliselt 3–8 nädalat, kuigi enamik taotlejaid saab vastuse umbes kahe nädala jooksul.
Ole ühenduses! Sel perioodil võib Politsei- ja Piirivalveamet ühendust võtta e-posti teel, et täpsustada taotluse detaile või küsida lisainfot. Soovi korral saad tellida uudiskirja, et saada kasulikku infot e-residentsuse kohta ning uuendusi oma staatuse kohta otse e-postile.
Samm 3. e-Residency kättesaamine
Kui taotlus heaks kiidetakse, saab e-residentsuse komplekti kätte ühest rohkem kui 50 väljastuspunktist üle maailma. Komplekt sisaldab personaliseeritud ID-kaarti (valitsuse väljastatud digitaalne identiteet), USB-kaardilugejat ja ümbrikku PIN-koodidega, mis võimaldavad sul turvaliselt end internetis tuvastada.
Kui saate oma e-Residency digitaalse ID, veenduge, et teil on kaasas kehtiv isikut tõendav dokument, näiteks pass. Nüüd saate kaugjuhtimise teel käivitada, juhtida ja kasvatada oma Eesti ettevõtet, kontrollides seda täielikult veebipõhiselt ükskõik kust maailmas.
Kui teil pole kriminaalkaristusi ega muid takistusi ning e-Residency taotlemise eesmärk on selge ja arusaadav, kiidetakse teie taotlus suure tõenäosusega heaks ning teile väljastatakse riiklik digitaalne identiteet.
Kui olete saanud e-Residency komplekti, saate kohe juurdepääsu kõikidele vahenditele, mis on vajalikud ettevõtte 100% veebipõhiseks käivitamiseks. Oma uue Eesti ettevõttega saate turvaliselt allkirjastada dokumente e-Residency kaardi abil, juhtida äritegevust distantsilt ja kasutada Eesti tõhusat digitaalset keskkonda veebis ükskõik kust maailmas.
Kuidas saame aidata?
Meie juriidiliste spetsialistide meeskond tagab samm-sammult toe kogu taotlusprotsessi vältel, viies läbi põhjaliku andmete kontrolli, et teie e-Residency taotlus vastaks kõigile nõuetele. Meie abiga muutub riikliku digitaalse identiteedi saamine lihtsaks ja muretuks.
Kui taotlus on heaks kiidetud, aitame teil efektiivselt käivitada ja juhtida oma Eesti ettevõtet veebis ükskõik kust maailmas. Meie eksperdid pakuvad pidevat tuge, tagades kõik vajalikud vahendid ärijuhtimiseks distantsilt, turvaliseks autentimiseks ja tähtsate dokumentide digiallkirjastamiseks teie uue e-Residency abil.
Võtke meiega ühendust
Kui soovite veebipõhiselt asutada ettevõtet Eestis või teil on küsimusi e-Residency kaardi taotlemise protseduuri kohta, on meie konsultandid ja juriidilised eksperdid alati valmis aitama.
Meie meeskonnal on rohkem kui 10 aastat kogemusi ettevõtete registreerimise ja Eesti äriõiguse valdkonnas. Eesti e-Residency programm on täielikult riiklikult toetatud ning seda nimetatakse sageli Eesti kingituseks teiste riikide ettevõtjatele. Kontrollime põhjalikult teie juhtumi üksikasju ja pakume samm-sammulist abi kogu taotlusprotsessi vältel, et saaksite edukalt asutada ja juhtida oma Eesti ettevõtet veebis ükskõik kust maailmas.
Riikliku digitaalse identiteedi saamisega saate kohe juurdepääsu maailma kõige arenenumale digitaalsele taristule, mis võimaldab turvaliselt juhtida oma äri, autentida end digitaalselt ja kasutada turvalisi ning tõhusaid e-allkirju oluliste tehingute tegemiseks.